Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Αν ήμουν Σαββίδης χθες ...

Του Θράσου Ευτυχίδη

Γύρισα χθες πολύ αργά από την Τούμπα. Ήθελα να γράψω αμέσως αλλά ειλικρινά δεν ήξερα κι εγώ τι θα γράψω. Αποφάσισα να το αφήσω για σήμερα το πρωί που θα μπορούσα ίσως να γράψω με απόλυτη νηφαλιότητα. Ξύπνησα πρωί πρωί. Διάβασα ότι γράφεται στον τύπο. Προσπαθώ ακόμη να ηρεμήσω. 

Για άλλη μια φορά ζήσαμε την αλητεία σε όλο της το μεγαλείο. Σκέφθηκα ότι το ποδόσφαιρό μας δεν διαφέρει από την πολιτική μας. Ο Ολυμπιακός κυβερνάει την Ελλάδα δεκαετίες τώρα. Αυτοί είμαστε και όποιος δεν το καταλαβαίνει, δεν ξέρει που πατά και που πηγαίνει.

Κουράστηκα πια να βλέπω τα ίδια και τα ίδια. Κουράστηκα να ανέχομαι την υποτίμηση της νοημοσύνης μου. Στέρεψε το σάλιο μου να φτύνω.

Αν ήμουν στη θέση του Σαββίδη χθες, θα έδινα συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό!!!, θα έδινα συγχαρητήρια στον Παπά για την άριστη διαιτησία του!!! και αντί να μιλήσω για ευθύνες της ποδοσφαιρικής και πολιτικής ηγεσίας κλπ κλπ, απλά θα ανακοίνωνα την ίδρυση κόμματος. 

Δε θέλω να γράψω τίποτε άλλο. Δικαιολογώ απόλυτα την αντίδραση των οπαδών του ΠΑΟΚ. Δικαιολογώ απόλυτα τη χθεσινή βία. Η αδικία, όχι απλά η ποδοσφαιρική γεννά τη βία. 

Να αφεθούν άμεσα ελεύθεροι οι συλληφθέντες οπαδοί και να συλληφθούν οι πραγματικοί ένοχοι.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!