Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Απάντηση Τριανταφυλλίδη σε σχόλια ... για την αντίδραση του στο "Ρωσοπόντιος"

Πρίν δύο ημέρες κοινοποίησα τη δημοσίευση της αντίδρασης του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης και Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη στο facebook, για να έρθει η άμεση δεικτική και επιθετική απάντηση του φίλου Σάββα Καλεντερίδη.

Στο σχόλιο ανταπάντησε ο κ. Αλέκος Τριανταφυλλίδης. Επειδή θεωρώ άστοχο να τους βάζουμε όλους σε ένα τσουβάλι δημοσιέυω τόσο το σχόλιο, όσο και την απάντηση σε αυτό.
Επιτέλους και πολιτικές αντιδράσεις για τη ρατσιστική επίθεση στο Σαββίδη. Δήλωση Αλέκου Τριανταφυλλίδη. Διαβάστε στο:

Σχόλια
Σάββας Καλεντερίδης
Σάββας Καλεντερίδης Ο ορισμός της υποκρισίας. Κάνουν την πάπια με τον Φίλη και αντιδρούν για δηλώσεις του... Καράπαπα. Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω γω, πολιτικοί υποκριτές, που θα μιλήσετε για το Ποντιακό, εσείς που υπονομεύετε εμπράκτως τη Γενοκτονία. Α να χαθείτε...
Σωκράτης Γραμματικόπουλος
Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης
Thrasyvoulos Eftychidis
Thrasyvoulos Eftychidis Μακάρι να ήταν και άλλοι τόσο ξεκάθαροι όσο ο Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης
Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης
Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης Αγαπητέ Θράσο να επισημανθούν τρία στοιχεία για την ενημέρωση των αναγνωστών σου:1. Η τοποθέτησή μου έγινε ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, σε κοινοβουλευτικό χρόνο και όχι σε ραδιοτηλεοπτικό , με την αιρετή μου ιδιότητα, ως προέδρου της Μόνιμης Ειδικής Επιτροπής της Βουλής για τον Ελληνισμό της Διασπορά. 2. Η τοποθέτησή μου γίνεται την ίδια ημέρα-3/11/2015- που έγιναν οι δηλώσεις Φιλη.3.Στο τέλος της τοποθέτησης μου ακούστε στο video πώς την αξιολογούν οι συνάδελφοι μου βουλευτές της Ν.Δ. Αντωνιάδης και Κυριαζίδης. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Εγώ από την πλευρά μου θεωρώ την τοποθέτηση Τριανναφυλλίδη ξεκάθαρη και στις δύο περιπτώσεις.
Οφείλω να  θέσω προς όλους δύο ερωτήματα;
Πόσους Πόνιιους Βουλευτές έχει το ελληνικό κοινοβούλιο;
Πόσοι απ' αυτούς τοποθετήθηκαν ξεκάθαρα και στις δύο περιπτώσεις;
Και μη με πει κανένας ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ ...
Δείτε και το Βίντεο που επισύναψε ο Αλέξανδρος ..
 
bsgreeks.blogspot.com