Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

" Μορέ..ΜΠΟΡΟΥΝ νάρθουν ΑΠΟΨΕ (!) οί .. Σόιμπλε καί..Ντάισελμπλουμ!..." Ο αστείρευτος Παναγιώτης Μυλωνάς σχολιάζει την καθημερινότητα

Ζητήσαμε και πήραμε την άδειά του, να αναδημοσιεύουμε τα σχόλιά του από μέσο κοινωνικής δικτύωσης.



Του Παναγιώτη Μυλωνά

" Μορέ..ΜΠΟΡΟΥΝ νάρθουν ΑΠΟΨΕ (!) οί ..
Σόιμπλε καί..Ντάισελμπλουμ!..."  


( νά "μάς..." τήν μάνα καί τόν πατέρα; ..Ούτε πού θά μέ νοιάξει ..!! ..Μά τήν Παναγία..!!)
Κοπή "πίτας" χθές βράδυ σέ Κέντρο! ( ..νυχτερινό)
Υποχρέωση! Πήγα...Νά κι'η Ευτέρπη από κοντά ..η κόρη μου..( πάρε κι'εμένα ..μπαμπά! ...Please! Πάμε...Ψέλνουμε μέ τόν Παπά ..τά καθιερωμένα...
" Καθήστε"...καθήστε λίγο! Εχει ..πρόγραμμα! Μέ "φάγαν τά..φίδια"..
-Μπαμπά...please..( πάλι..) τό"ταγάρι" μου..από δίπλα!Καθόμαστε!
Ε...ρέ κι'αρχίζει η καταδίκη μου!
-Μεγάφωνα ..στή "διαπασών"! ..Στήν αρχή.."σχιζολαλούσαν" τραγουδίστριες νά δημιουργήσουν κέφι..μέ τό "στανιό"! Η καρδιά μου από τόν "εκκωφαντικό" θόρυβο ...ανεβοκατέβαινε "ώς βαρούλκο.." . Τόν διπλανό μου δέν τόν ..άκουγα! Νά φύγω ..δέν μπορούσα! Η "άλλη " στό "τέτοιο" της..! Νά τήν παρατήσωωωωω; Θά μέ γύριζαν " γι'"αναπαράσταση τού...βιασμού"! Τά φώτα,μού είχαν ...τή "μάνα"!
Σέ λίγο ...μπαμπά μου! ...Σέ λίγο...βγαίνει! Ποιός "πούστης" βγαίνει μορή; ..ο Τάδε!
Χαμηλώνουν τά φώτα...καί ιδού ο "από μηχανής θεός!
"Κατήρχετο εξ ..ουρανού βαστάζων μέγαν Φαλόν! ( μάλλον ..μήτραν..) σύμβολον τής ...γονιμότητος.."!
Πανζουρλισμός! .Τελειώνει...αφού"έκλεισε" μέ Θρακιώτικο άσμα..πού εκεί...ντράπηκα! ..βλαστήμαγα τόν εαυτό μου! Τού άλλαξε τά φώτα! ( ..είχε τό" ταλαίπωρο".τραγούδι, "πιασάρικο ρυθμό"..6/8..). Αααααλλος ...σέ λίγο ,από μηχανής...δγιάλος" (!).κατήρχετο έκ τής Πύλης τής "κατά θάλασσαν!
Εδώ ...τής "πουτάνας"...
Κουράζομαι ..νά Σάς διηγούμαι!Απλά ..τό κέντρο "φίσκα" ...απ'έξω " ουρά"..σταφύλια από μέσα ..μερακλωμένοι "αναίτια"...καί ολοι ρέ παιδιά,από κάτω,"αλλοτριωμένοι"...έπιναν "ουΐσκι" καί !κόκα κόλλα!
Ειλικρινά...δέν ξανά κάνω -έστω κι' από 'δώ μέσα-ποτέ μά..ποτέ "αυτόκλητη" υπεράσπιση τών " χειμαζομένων" (..ποιών;;??..) συνελλήνων !
Κατά τόν " μεζέ" ...καί τό πηρούνι!
Μορ'όχι ο Σοϊμπλε..κι'η Σόϊμλαινα νάρθουν ..Θάλεγα!
Πόνεσα ..στ'αλήθεια Κύριοι! Κρίση; Μπά ..."προσωποπαγής" ...πρέπει νά είναι!
Γιά μένα...πρέπει νά "έγινε"..!